Iets veranderen aan uw bestelling?
Wilt u iets wijzigen aan de bestelling of afleveradres? Laat het ons zo snel mogelijk weten dan kunnen we meestal direct nog van dienst zijn. U kunt ons ons mailen op info@dekroonopschoonheid.nl of ons bellen op: +31 (0)642011938 (ma-vrij tussen 09-17u). We helpen u graag verder.
Wat als ik iets wil retourneren of ruilen?
Retourprocedure
Annuleren bestelling
Wil je je bestelling annuleren? Dat kan mits de verwerking van je order nog niet is afgerond. Stuur ons zo spoedig een bericht o.v.v. het ordernummer en de eventuele reden. Mocht een betaling reeds hebben plaatsgevonden (bijvoorbeeld via iDeal) en je bestelling is nog niet verzonden, dan wordt het volledige aankoopbedrag direct gecrediteerd.
Ruilen en Retourneren
Bestelling ontvangen en niet blij met je aankoop? Artikelen die je via onze site hebt besteld kunnen tegen bepaalde voorwaarden worden geretourneerd en omgeruild Hieraan zijn geen annuleringskosten verbonden.
Voorwaarden
Op of aan het afgeleverde mag geen enkele wijziging zijn aangebracht en het afgeleverde dient in ongeschonden staat en vrij van gebruikssporen te zijn; alle meegezonden documentatie, garantiebewijzen en verpakkingsmaterialen dienen te worden gevoegd bij de retourzending. De kosten voor het verzenden en eventuele verzekering van de retourzending zijn voor rekening van de koper. Niet of onvoldoende gefrankeerde retourzendingen worden door ons geweigerd. Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat schoonheidwebshop.nl niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van geretourneerde artikelen. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een traceercode en bewaar deze.
Het aankoopbedrag wordt na correcte ontvangst van de retourartikelen z.s.m. gecrediteerd. We storten het bedrag op dezelfde manier terug zoals je de bestelling hebt afgerekend.
Uitzonderingen
Onderstaand een aantal belangrijke uitzonderingen:
Kadobonnen kunnen niet geruild worden. Deze zijn alleen in te leveren voor behandelingen en producten.
Retourprocedure
Wil je gebruik maken van de mogelijkheid iets te retourneren dan dien je dit binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van het product aan ons kenbaar te maken. Neem hiervoor contact met ons op.
Tips voor het retour sturen
Zorg ervoor dat het artikel goed ingepakt is zodat deze niet beschadigd raakt tijdens het retourtransport.
Gebruik bij voorkeur dezelfde om doos en verpakkingsmaterialen waarin je het product hebt ontvangen.
Plak In geen geval stickers op de productverpakking.
Schrijf NIET op de productverpakking.
Termijn
Uiterlijk binnen 14 dagen na je melding dien je het product aan ons terug te sturen. Wanneer we de retourzending ontvangen hebben, sturen we een e-mail ter bevestiging. Dit is meestal binnen enkele dagen. Als er al betaald is en aan de voorwaarden voor retournering is voldaan, betalen we je terug binnen maximaal vijf werkdagen.
Heeft u nog andere vragen, laat het ons gerust weten. Wij streven ernaar mail tijdens openingstijden binnen 3 uur te beantwoorden.